Tisdag

Igår möblerade jag om mitt rum, resultat: Skit fint!
Och sen gjorde jag några sjusteringar i min säng och nu har jag en super mjuk och skön och varm säng! Jag har sovit som en prinsessa men dat var även för att min prins sov med mig i natt. Jag tycker inte om att sova ensam..

Idag har jag bara haft en lektion sköönt och nu sitter vi och vänta på att klockan ska bli 12.30 och vi kan gå ner till hälsans och åka till Lulehamn och titta på... Båtar? Jag har inte lyssnat. jag erkänner.

Efter mitt lilla besök så ska jag hem till Erik och sätta mig och plugga, medans han är på träning. Mamma ska ha tjej (Tant) träff så jag är utslängd. Tur att någon annan familj vill ta hand om mig då ;) hihi. skojjar.

Och i kväll blir det träning. Skit roligt. Men jag har sådan sjuk träningvärk, hoppas vi ska köra hoppbord och framåt på tumblinget.

Tittade just på trupp filmer vad taggad jag blir inför träning! Skit nice blir det.

Aja, nu ska jag spela onödiga spel och fördriva tiden

// Frida

Kommentarer
Postat av: iiiiiida

tjohoo!har du börjat på gymnastik igen? :)

2009-11-05 @ 19:13:35
URL: http://iidance.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0