Torsdag

Idag är en mycket lugnare dag än gårdagen. Tack och lov!

Jag satte alla min tävlings varv igår och skönt var det! Men jag krachade även för första gången. haha, snyggt var det. Jag gjorde handvolt och var på väg i en frivolt men jag satsade inte riktigt utan jag tvekade lite så när jag var upp och ner, med huvudet neråt. Så känner jag "crap, jag roterar inte" så inta krach ställning och landa så lite som möjligt på huvudet. Vilket jag misslyckades totalt med för ner for jag på huvudet och sedan kom knäna och jag knäade mig själv på andra sidan om huvudet. Haha. det var jätte snyggt! Men efter det lyckades jag stressa ner och sätta alla mina varv. Så, Tävling here I come. Bara jag fixar det där borta!

Idag ska hela dagen gå åt till att mysa med Erik. Förutom då han åker på träning. Då jag kommer att städa mitt rum(behövs). Jag kommer nog även att leka lite med bloggen så håll ett öga öppet..

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0