Torsdag

Hihi, jag åkte med den mest virrigaste busschafören jag har varit med om. Det stod inte på tavlan att den bussen ens skulle gå. Hon hade inge koll på pengarna hur mycket folk skulle betala eller hur mycket det skulle få tillbaka. Men när vi väl rullade svängde hon upp vid kulturens hus och förbi östra. Då frågade jag om detta var 9:an
"Nej, det är 10:an"sa hon säkert
"Jaha, jag visste inte att ni har ändrat körväg." jag.
"Vad menar du?"
"Ne, 10:an har ju alltid gått raka spåret till mjölkudden"
"men herregud du har nog rätt, hur ska jag köra nu då?"
"men om du kör ner mot pontus här framme kommer du väl rätt?"
"Jo, vad bra att du sa till"

Sedan började hon ändra den där som säger vägar så att det gick ifrån rätt till helt fel.. Suck! Det vart inte direkt någon längre tid så det gjorde inte något.
Tänk att man måste börja styra upp hur busschaförerna ska köra nu också.. 


Jag pluggade även lite igår! Yes. Lite bortgjort mycket kvar!

Men jag måste säga hur grym jag är på trollerier. Igår gick jag och la mig med Maya (min "systerdotter", syrrans hund!hihi) Och vaknade med min karl! Fast jag vet inte vilket som var bäst. Båda tar grymt stor plats i sängen, och luktar lika illa ;) haha, nee skojja!. Erik är mer kram go!


Idag ska jag jobba på gåsen, kom förbi och säg hej!

// Frida

Kommentarer
Postat av: Anch

Jag gjorde det (kom förbi och sa ""hej" alltså) Fast räknas det när jag var på skolan med er också? :P Chokladen var MYCKET godare än jag kom ihåg. Hehe den är snart slut =( snyft

2009-11-26 @ 17:47:36
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0