Torsdag kväll

Idag har varit en skön och avslappnad dag. Jag har inte gjort så mycket annat än att myst med Erik som nu är på tränig. Och vet ni vad? Jag har faktiskt städat mitt rum!! stort!

Imorgon beger jag mig mot Östersund. Jag kommer att åka buss tillsammans med mina gymnast tjejer. Det kommer att bli surrigt. Om inte så hade jag blivit nervös. Det är så det ska vara, man ska sjunga skratta högt och prata om allt mellan himmel och jord. Och de föräldrar som har valt att följa med har valt att stå ut. Det blir himmlöa roligt. Jag har även lovat att fixa lite rolig musik som man kan sjunga till. Vi får se om vad jag hinner.

Något som är jötte roligt är att mamma och anders kommer att följa med och kolla på när jag tävlar. Visst, jag är 17år jag har inget behov utav det men jag är 17år och kan känna uppskattning för det. Det är klart det är roligt när vuxna i sin omgivning stöttar en. Även om de följer med som publik vet jag att de ställer upp på annat om jag behöver det. skönt! Det som inte är roligt är att syrran ska bo själv i vårat hus mednas vi är borta.. Jag kommer att låsa mitt rum! Jag har ju faktiskt köpt julklappar. ;)

Jag själv kommer bara att tävla på Lördag, men mina tjejer tävlar båda dagarna. Jag undrar vad som kommer att vara värst, i nervositet. När de tävlar eller när jag? usch, nu har jag fjärilar i magen.

jag kommer att ta med mig datorn dit bort så ni får gärna kika in på bloggen då och då så kommer det kanske lite bilder och poäng resultat. Mest på kvällen då!


Nu ska jag fortsätta packa.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0