Torsdag kväll

Idag har jag gjort en massa nyttigt. Varit i skolan, jobbat och skickat in min Svenska uppgift. och nu ska jag sova! superskönt.

Imorgon ska jag tappa upp ett bad så fort jag kommer hem och efter jag har badat ska jag sova!! Sköönt

jag fick även en frågan om jag börjat gymnastik igen och ja, det har jag!
jag kände att det var dags igen. Jag blev för rastlös helt enkelt.

Inatt ska jag ligga och drömma om när min drömprins kommer att fria till mig. Detta efter att Lena på jobbet konstaterade att men kan på vissa av våra paket knyta upp och lägga i fler produkter och även en ring.
Tänk vad sjukt romantiskt när man sitter där på julafton och är skit glad för att du fick ett jätte stort och fint paket, öppnar det i är det jätte mycket lyxiga produkter och du känner bara hur otrolig underbar din kille är som har köpt något sådant till dig. sen mitt i allt när du sitter och plockar upp produkt efter produkt och blir gladare och gladare ser du plötsligt att det ligger en liten smyckes låda där. Du fryser till och tar försiktigt upp den och tittar frågande på din kille medans han sätter sig ner på ett knä och du bara skakar och öppnar den och där ligger den mest vackraste ringen du har sett som är precis som skräddar sydd just för dig. Då säger han hur mycket han älskar dig och att han vill att ni ska leva tillsammans resten av era liv och han kan inte leva med tanken att det hade varit på något annat sätt och "vill du gifta dig med mig?". Och då sitter du där och stor lipar och snyftar fram ett ja och hela släkten gråter och är rörda.


Jag hoppas någon en vacker dag vill gifta sig med mig. Förhoppnings vis Erik men man kan aldrig säga säkert, tyvärr. Så män, vill ni göra er flickvän till er fru så har ni precis fått ett tips. Ett + är om det är ett jätte stort julklapps paket. En dag att komma ihåg.


men men nu ska jag bege min bort mot drömmarnas värld.
God natt och sov  gott

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0