Torsdag

God morgon, god morgon hör hur.. ne du en god morgon är det faktiskt inte. Just nu sitter jag på svenska lektionen och väntar på att de ska få igång projektorn... Tekniska fel.

Om exakt 56min  ska jag göra ett matte prov. Vilket jag är sjukt nervös inför. Jag vill så gärna ha MVG men jag fixar det bara inte. Jag har varit väldigt säker på det jag ska kunna men igår kväll försvann allt. Det är inte för att jag pluggar för mycket för den här gången tänkte jag testa att bara läsa igeom och inte räkna något. För jag är ett "vg barn" och jag hatar det. Jag vill så gärna få till ett mvg i just matte.. Menmen, önska mig lycka till

Idag kommer julpaketen till jobbet. Jätte roligt. ! Så idag blir det att bära och bära.

Aja, ett sista försök på matten och sen blir det prov..

ps. Jag saknar er med, Marielle!


// Frida

Kommentarer
Postat av: Erik

lycka till med matten!

2009-11-05 @ 15:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0