Den bästa medicinen

Jag satt och kolla på Tv när det plötsligt ringer i telefonen, det är Erik som ringer. Men sen ringer det på dörren också. Så jag är på väg att springa och klä på mig ( Jag hade bara nattlinnet på) då jag hör i telefonen att Erik måste vara utomhus då det åker bilar i bakgrunden.. Så det var inte så svårt att förstå att det var han som kom och överaska mig!! :D Jag vart så glad! Jag har inte fått krama och puss på han på Hela Veckan! Sen som grädden på moset så åkte vi till kvantum och köpte... gissa?.. chips OCH dip!! Men efter en stund var han tvungen att åka hem igen.. Men nu har jag i alla fall fått pussas och kramas av mig lite. 

Men efter det har jag känt mig lite gladare och friskare. Morfar ringde också idag och hörde hur det var med mig. Sen var det tusen frågor om mina symtom för att höra om det är svininfluensan eller inte.. Gulligt


Nu ska jag tillbaka till min värld i TV-spelen.. Ett små kryps liv!! Yes, inte alls uttråkad..

// Frida 

Kommentarer
Postat av: Anch

Nämen du har juh börjat uppdatera!! Varför har du inte sagt ngt? ;) Hur är det? Mycket sjuk? Krya på dig!! Kram! =)

2009-10-22 @ 21:11:23
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0