Fredag

Idag har jag hostat.. Hostat och hostat.. Jätte jobbigt. Men jag har städat och donat hela dagen, sen vid tre kom min älskling och vi lagade ungsstekt kyckling vilket tar en timme så innan den var klar åkte vi till max och köpte strips till kycklingen. hihi.

Det är faktiskt så att vi hade ett vad för många månader sen om vem som var jobbigas.. Inte så seriöst men me, så jag slängde ur mig att han aldrig kommer att orka med mig så länge som jag med han.. Haha, och då svarade han att vi skulle slå vad om att jag inte skulle orka med han tills att 6månader gått. Och tvärt om, och vinnan skulle bjuda på middag.. Vilket jag fick göra idag :P



Nu glömde jag ju ta bild medans det var dukat och vi hade mat så det blev en bild efter vi hade dukat bort. :





En super mysig dag idag. Och sen var det iväg på träning. nu sitter jag i soffan och tittar på tv och väntar på min man.






//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0