Gammalt.

Har upptäckt att jag har bara gammla bilder på bloggenl. Med tanke på att jag faktiskt är blond nu så kan ni ju se att det inte stämmer med fotona..

Igår var jag på "hemligt uppdrag" och efter det for jag och Erik och tränade på helex. Skit roligt! Det är faktiskt mycket roligare att träna med någon än att träna själv. Jag märkte även att jag har blivit mycket vigare än vad jag har varit(äntligen)

Ikväll blir det hockey Luleå-Modo tror jag. Det blir nog en spännande match, modo kan överaska. Bara inte lule sätter Modig i mål... suck. Förstår inte varför de ska envisas..

Min mysiga lediga helg blev till arbete istället. Men men, vad gör man inte för pengar?

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0