Kass..

Jag är fan kass, riktigt kass på att ta tag i mitt liv och styra upp det. Men jag ska lyckas! Denna vecka ska vara en "duktig vecka" Jag ska ta mig till skolan  i tid. Inte en enda försening! Jag ska fixa min ekonomi, jag ska göra bort alla läxor. Jag ska skriva klart 2st raporter plugga matte, fysik och engelska. Jag ska ha som mål att plugga ikapp och förbi. Jag ska fixa min blogg!! Förhoppnings vis har jag tid med att göra det jag tycker är roligt.

Mitt mål:

Måndag:Skola, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA!!
Tisdag: Kanske helex, Skola, Plugga, Träning 20-22
Onsdag: Morgon pass på helex, Skola, "Hemligt uppdrag" träning 20-22
Torsdag: Helex, skola, Plugga, Hockey
Fredag: Skola, Träning, Mys
Lördag: Ledig! kanske stallet ? :D Det hade varit helt otroligt underbart.
Söndag: Plugga, träning 16.30-22

Och om jag lyckas med det den här veckan så borde jag lyckas sen också :)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0