Lördag

Vaknade i morse med min man bedvid mig, herrregud vad länge sen det var. Hade nästan glömt hur mysigt det var.. sen var det frukost, fix och jobb som gällde. Efter en helt okej dag på jobbet fick jag skjuts till coop arena och han se sista perioden på Eriks match. dem vann med 5-2 mot stil.. Men jag mste säga att jag är rätt dålig på mitt jobb som hockey fru, när Erik ha match så jobbar jag och hinner oftast se första perioden innan jag måste iväg till jobbet, eller som idag, sista efterjobbet.


Efter en middag med min familj så åkte vi iväg, skjutsade syrran först, till Erik och ska ha en mysig ensam hemma kväll. Mkt beroende på att jag är inte 100% återstäld efter min förkylning så jag är rätt trött.. Vi hade tänk att se Titanic eftersom inte Erik har sett den.. Jag fattar inte hur man inte kan ha gjort det !! Det är ju en klassiker.

Imorgon ska jag kanske ta en mysig promenad och sen är det träning som står på schemat.


Måste även påpeka hur äckligt jag tycker att Eriks tagentbord är!! (Tack Marielle för att du har fått mig och förstå hur äckligt vissa saker kan vara. Utan det hade jag inte levt så rent som jag gör nu) Han har fått det utav sin kompis och jag har suttit och spritat varenda jävla knapp 2ggr innan jag gick med på att använda det, även om Erik redan har gjort det.. Jag sitter bara och tänker på vad killar brukar göra när det sitter vid datorn och surfar sidor, typ porr sidor, URSCH nu vill jag inte skriva nå mer...

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0