Måndag

God morgon.

Idag har jag hittills hunnit äta frukost, med Nanoq, och fixat mig inför jobbet. Jag ska jobba till 17.00 idag och efter det är det tänkt att jag ska göra mina läxor... Tänkte det iaf..

Jag hade föräldra möte igår med föräldrarna till tjejerna i min gymnastik grupp. Och vi pratade lite om deras utveckling och hur det kommer att påverka deras gymnastiska rörelser. Det är sjukt hur mycket det påverkar, iallafall som tjej.

Jag började tänka på min egen utveckling och satt och tittade på gammla bilder och hittade några roliga.




Haha, den här bilden tycker jag är skit rolig. Jag är 13år och vi är i Thailand. Jag vet inte om det syns så jätte bra på bilden men jag har sex-pack och titta bara armarna.. och nada bröst..  Haha, jag har en killes kropp :P HAha, det var då jag tränade Gymnastik och paddlade kajak. jag hade ca 7 egna träningar/vecka.

Tack och lov att jag utvecklades till sist och nu har jag en riktig chips mage ;)


Sen har ju mitt hår utvecklats enormt.



Haha, korkskruvarna kom där vid 13 års ålder och nu är de borta igen men hur fan kan håret förändras så drastiskt när man kommer in i puberteten?  Haha, det är roligt att titta på gammla bilder och tänka tillbaka på hur man var och betedde sig under den tiden. Förlåt till alla drabbade!


Men nu måste jag promenera till jobbet

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0