Onsdag

Idag har varit en lååång dag! Sjuk, sjuk, sjuk och åter sjuk. Men om man inte kan göra något ansträngt så får man vara lite kreativ och hitta på annat. Jag har tagit bilder.. Det är rätt typiskt eftersom jag altid är så sjukt rastlös när jag är sjuk. Tex. Jag piercade läppen. Jag brukar oftast mublera mitt rum. Jag målade om mitt rum med 39 grader feber.. Ni fattar. Så idag när jag inte orkar göra något så tog jag bilder..

Jag har även lite problem med dubble bokning mm... suck. Jag i ett nötskal. Hoppas att det löser sig :)

Snart är det dags för tävling. Det blir roligt. bara jag blir frisk nån gång så jag kan börja tävlings träna nån gång.!

Nu är det godnatt för mig så jag orkar bli frisk..

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0