Uppladdning

En tuff vecka väntar mig med jobb och läxor. Sedan har jag som mål att jag inte ska stressa och må dåligt utav pressen. Så jag ska göra en massa saker som är roliga efter jag har gjort klart en läxa. Lite som en "belöning".

Men jag ska börja med en belöning redan ikväll och ta det lugnt och slapna av. Jag ska bada badkar ! Med en massa badskum och god luktande produkter från Lush. Super skönt att ligga i badet och bli trött och sen gå och lägga sig och somna in i en djup sömn. Det är ett bra tips! Om man inte har badkar så kan man ta en varm dusch med lugnande tvålar eller duscholjor. Lush erbjuder en massa bra produkter för hudvård i alla dess sorter.

Men men, nu ska jag tappa upp mitt bad och sätta på en film och bara njuta.

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0