Torsdag

God morgon mina trogna 11 läsare.. Yes! fast jag hade faktisk läsar rekord i söndags med hela 13 läsare.  Hehe, hur gör ni för att få så förbannat mycket läsare ? Jag har nog missat något. Men men.

Idag står det jätte mycket på listan, jääte mycket. Jag sak börja dagen med att skriva blogg, vilket jag gör nu.. Sedan kommer Erik och då ska jag överaska han, Jag skriver ikväll vad jag sak göra för annars kommer han nog hinna läsa inlägget innan vilket det inte skulle bli en överaskning. Sedan ska jag plugga och packa, försöka plugga bort så mycket som möjligt så jag slipper ta med läxorna på bussen. Sedan ska jag i väg till jobbet och och jobba. Sedan blir det middag på korvgubben och p-möte. Sedan är det hem och göra klart allt. Sen ska jag bara mysa och gosa med min pojkvän sedan sova och upp på morgonen klockan 7.00 för bussen går 7.50 och jag är framme vid 12.00.. låång resa och lat häst som pappa alltid brukar säga.

Jag har märkt hur mycket bättre jag är på att ta kritik än vad jag var förut. Som de flesta vet så har jag tagit på mig huvudledar rollen för en tjej grupp i trupp gymnastik. Det är ju en roll som jag inte är van med, mycket pågrund utav att i min tidigare grupp var vi 3 ledare som hade samma roll vilket gör att vi hittade på saker tillsammans, men nu ska jag göra allt det själv. Och det gick så där i början.. jag var oplanerad. Men sedan gjorde jag genast något åt det, vilket var rätt lätt för att vi gick över till att ha tävlings träningarar. Men igår fick jag en jätte bra feed back att jag måste ta tag i saker och vara lite mer tydlig och bestämd eftersom jag har "ledar rollen" Vilket är väldigt självklart egentligen, men för mig så var det fortfarande ovant. Men jag tog tag i saker och ting direkt när jag kom hem och löste de flesta uppgifter.  Jag kände på en gång hur tydligare min roll blev för mig själv. Och glad för hur mogen jag är för att jag tar in "kritiken" och lyssnar på den och gör något åt den. Inte som jag kanske hade gjort för några år sedan, åkt hem och grät för att "alla hatar mig". Nu låter det lite som att jag är en jätte dålig tränare, men det kan jag försäkra er om att jag inte är! Jag är rätt grym, ;)

Jag känner mig äldre och äldre för varje dag nästan. Visserligen har jag nästan glömt hur det är att vara ung och vilka fördelar jag har. Men jag har inte tid att fara runt och svammla runt. Jag har 2jobb 7träningar i veckan + att jag går natur = mycket läxor. Jag tränar på gym och har pojkvän. och jag ska även försöka hinna med ridningen så fort jag har tid över. Jag har fullt upp. Det enda jag inte är nöjd med i mitt liv är att jag saknar mina vänner som har försvunnit efter vägen. Jag tycker att det är jätte tråkigt att det har blivit så här mellan mig och mina vänner. Jag vet inte riktgit om vi växt ifrån varandra eller om jag har gjort något eller liknande. Så snälla hör av er jag saknar er!

Haha, många vuxna brukar fråga, har du inte för mycket? Jo, i mångas ögon har jag nog det. Men om jag blir av med någon av mina sysslor så hittar jag någon ny det lovar jag. Jag tycker om att ha många bollar i luften och mycket människor runt om kring mig. Jag blir rastlös annars. Och sen är det kanske inte så mycket som det låter allt är ju inte samtidigt..

Jag sitter och lyssnar på Pinks dear mr. president. Det är jätte bra, och texten är jätte skön. Jag har även haft en Rise Against vecka. Jag har sovit i min Rise Against tröja som jag köpte i på deras spelning i Göteborg. Det är 10topp i de bästa ögonblicken i mitt liv, att se dem live.



<3


Nu kan jag skriva vad jag ska göra för överaskning till Erik. Jag håller på att tappa upp ett bad till han men först ska han få massage. Visst är jag en underbar flickvän ;9

Men men nu måste jag kika så att inte det är översvämmning i badrummet.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0