Onsdag kväll

Låång dag idag. Jag har jobbat 14-18 och 18-20 hade jag träning med "mina barn". Det är snart tävling och den vanliga "2veckor innan okoncentationen" har satt in. Nästa vecka kommer den "en vecka kvar koncentrationen" Det är då man får tillbaka glädjen som tränare och ser att det man har försökt lära ut ger resultat.

Jag har även en liten "shoppoholic" period just nu. Jag skulle inte köpa något alls den här månaden, men då hade de 40% rea på alla kläder och 20-25% rea på allt smink på cubus.. Vilket blev dyrt. Och idag har jag bara hittat massor av ansikts och hudvårds produkter som jag vill köpa. Hm.. Det lär bli dyrt det också.

Jag är inte en sådan tjej som absolut inte kan visa mig utan smink ute, utan ni kan faktiskt se mig på kvantum utan smink och i mjukis byxor. Och jag har inte heller en kille som kommer med komentarer "Ska du inte sminka dig eller? Kanske bara lite mascara?" det är jag jätte tacksam för. Jag brukar få komentarer om att Erik tycker jag är extra snygg i håret någon dag, eller att jag har sminkat mig fint eller något. men när jag är helt utan smink så får jag veta hur vacker han tycker att jag är. Det känns bra innuti när man vet att det är en som naturlig som han ser. Jag tror även att det är så med personligheten också.

Man jag är bara en enkel kvinna och tycker om att "piffa" till mig och få känna mig lite extra fin någon dag eller liknande. För hur glad blir man inte en morgon när ens hy är extra fin eller när håret bara är "perfekt". Men de dagar som inte fungerar så måste man ju göra det bästa utav sakerna och då blir det att använda produkter. Jag är kär i (märk att jag gärna använder ordet kär när det handlar om något dyrt) Tigis sortimen Bed Head super bra och prisvärt. Kan få vilket hemkt ruffs till den perfekta hårdagen som helst. Till ansiktet har jag testat allt, mest från apoteket och de är hyffsade. Men inte bra, så produkter som jag kan tipsa om är ansikts produkter från Lush. Det är produkter som håller de dem lovar, sedan finns det ju för alla hud typer och sorter. Men mest av allt så är de naturliga har inga koncerverings medel eller alkohol. Jag satsar häldre pengar på något bra än något bidrar till något sämre när man inte använder produkten.


Det var ett tips från mig ! tihi.


Imorgon ska jag jobba igen och sedan måste jag packa och förbereda mig för på fredag morgon tar jag bussen till Umeå. Jag kommer fram vid lunch och då ska jag och pappa äta lunch och sen ska jag gå på stan och shoppa men bara liite. Om jag då inte blir kär i något. Hehe. Men som mål har jag att ta reda på vad jag önskar mig och sedan vad jag ska köpa till nära och kära.

Men men, nu måste jag plugga och städa och fixa och dona och varva ner och sova..

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0