10-04-25

Ja ni.. Jag har tappat hoppet om män!

Jag tänker så här.. om inte ens Madeleine Bernadotte (prinssesan) räcker till för en karl, hur ska vi vanliga kvinnor någonsin räcka till? Var för ska män vara så giriga?..

Helgen har varit skön, mycket skön.. Lite plugg och mycket vänner. Skönt =) Men nu bär det av till vardagen igen, med berg av läxor och stressen upp över öronen. Men i veckan ska jag ta mig till stallet! Ser verkligen fram emot det. Det är så härligt att jag har börjat ta mig tid för det.

I Fredags så skulle jag ha en tonårsdag, Bara för att alla gnäller på att jag är som en pensionär.
Jag gjorde allt som man ska göra som tonåring, och nattten var ung!

Ye, right.. Kl 23 somnade jag i Eriks famn för att jag var så trött och utsliten från veckan.. ? Men jag försökte i alla fall ;)

Nu kan jag återgå till mitt liv som tråkig med måsten och ansvar och grejjer..


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0