10-04-28

Hm, 1år för tidigt eller 20daggar för sent. Jag har suttit och funderat på en frisyr som jag hade velat klippa för jag är så sjukt less det här döda djuret på mitt huvud.. Färgen är fel och längden är hemsk. Men jag har funderat på den här korta pagen som jag har förestält mig i huvudet. Och upptäckte nu att Claudia Galli hade klippt percis som jag tänkt och det var ju huffsat bra eftersom nu fick jag se hur den ser ut och den var fin men jag har fortfarande inte bestämt mig, min frisör Elisabeth för göra valet åt mig =) Om ni vill se vilken frisyr jag prata om gå då in på --> claudiagalli.se <--- Och komentera gärna vad du tycker ? Hade varit tacksam.

Nu ska jag drömma mig bort

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0