10-04-28

Att jag är äldre än min ålder är inget nytt.. Pga att jag är lite tråkigare än andra i min ålder. + att jag har väldigt brottomt att bli vuxen. För mig "börjar inte mitt liv" förän jag har familj och jobb och villa, ni vet.. Allt innan är bara en förberedelse. Det är lite så jag ser på det, men i alla fall. Nästa steg för mig är att skaffa lägenhet och jag är väldigt kräsen! Jag har sett ut några hus här hemma som mina "drömhus" som jag skulle villja ha en lägenhet i, och då och då har ju en lägenhet legat ute på hemnet från de huset. Men nu när det bara är ett år kvar, tror ni inte att det ligger ute en massa lägenhet från "mina" hus? Ingen kommer ju vara ledig nästa år... Suck! Min vanliga tur.. Ett år för tidigt. Mina drömhus.. Och nu när jag till och med fått se hur lägenheterna såg ut så vet jag att de hade vait perfekt. Djup suck..


You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story.. tralla lalla laa..

Låten är fortfarande i mitt huvud, det hjälper inte att jag lyssnar på
den hela tiden också..
men snart blir jag less och återgår till Rise Against.


// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Det går inte att kommentera inlägget om ditt hår. Bara så du vet..

Men jag tror att du skulle passa i frisyren =)Tummen upp för den.



kram

2010-04-29 @ 08:24:25
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0