10-08-08

Hejsan hoppsa!

I helgen har det varit LK villket har varit super skoj! Har träffat mycket folk, både nytt och gammalt. Har varit ett super kalas. Men igår kan jag väl erkänna att det blev lite väl roligt. Jag och my bf hade ju planerat att åka på Nolia med hans föräldrar. Vi bad dem ringa 1 timma innan så vi skulle hinna vakna. De ringde kl 8.30 och sa att de blev ändrade planer (vi hade tänkt att åka efter 12) så de hämtar oss om 45min. Ja, upp och hoppa. Inte fullt 4timmars sömn, och baksmällan hängde över som ett stort mörkt moln. Men det gick bra. Men tyvärr var jag tvungen att skippa stallet idag för så pigg var jag inte. Men men, aldrig mer? Är det inte så.

Appropå stallet. Så har jag nu äntligen förtjänat titteln Frida af Gandalf. !!
Historian bakom är den att: När jag såg Ponnybonny för första gången så kläckte jag ur mig nått i stil med " ÅÅ, jag kommer att känna mig som Gandalf" Men efter min första ridtur så konstaterade både jag och Marielle att jag inte var lika tuff som Gandalf. Men nu så!
Jag rider nu barbacka för att bygga upp min balans, även för att det är jätte roligt. Känns jätte kul att komma igång i stallet igen.

Här är en bild på mig och Ponny!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0