10-08-09

Idag har jag haft körlektion. Gick bra =)
Men helt ärligt, är det bara jag eller är det någon annan som känner att det är så himmla långt till körkortet? Det känns som om jag aldrig kommer att ta det. "Vadå, jag? nee, aldrig" men ändå ska man göra det liksom ?

Har även haft ett "uppstarts" läger med tjejerna jag tränar. Det blev hårt styrke. Det behövs efter ett helt sommarlovs ledighet. Tränade lite själv, härligt med lite hård träning. Men jag tränade inte allt för mycket eftersom jag har planer på att åka till stallet imorgon så ville jag inte ha allt för hemsk träningsvärk.

När jag var på min lilla "mini-semester" med pappa så var vi hos Farmor&Farfar, där bor vår katt, Findus. Vi(syrran) fick han av våran farbror när jag var kring 4år, sen flyttade den in i lägenheten med syrran. Men det har alltid tyckt om att vara hos farmor så han fick flytta dit sen. Nu är han 13 eller 14 år, gammel kissen, med det hindrar han inte för att jaga en massa djur. Men jag tror att han håller F&F pigga, och även tvärt om. Han gämmer sig så fort vi kommer för han vill inte följa med oss hem, men jag fick träffa han snabbt när han låg och sola på gården.





// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0