10-08-15

Varför känns det som om vissa nätter, speciellt nör man inte kan sova, så måste man ta alla beslut som man skjuter upp.

Just nu har jag en sådan natt, klockan är halv tolv och jag borde sovit för ett bra tag sedan. Speciellt eftersom jag ska upp tidigt och jobba. Jag har även blivit förkyld och har min "månadens-mag-smärta" så att jag inte kan sova känns bara som en sak i mängden.

Jag ligger och funderar på vad jag har för mål, vad jag vill och framför allt, hur ska allt gå till!

De mål jag försöker sätta upp i mitt liv känns så himmla omöjliga.. De kortsiktiga målen är inte fullt så omöjliga men väldigt långt borta.

Kortsiktigt:

Körkortet
Få starkare rygg
Bli smidigare och starkare, mer yoga med andra ord!
Spara pengar, á la joakim von anka style.
Ta tag i mina långsiktiga mål..

Långsiktigt:
Resa
Skaffa eget
...
...


Men jag hoppas att jag under hösten kommer att:
Göra alla läxor
Träna
Få tid till ridningen
Finna något som inspirerar mig
Våga mer!


Vi håller tummarna och lär oss eftervägen.

Lite djupare grejer nu under natten

// Frida

Kommentarer
Postat av: Annchelie

Det där med läxorna kan bli svårt ;) Om du ska göra alla läxor så kommer du inte få mer tid till ridningen å då kommer tiden till ridningen ta upp ngn annan tid, kanske träningen å då kommer du inte nå dina kortsiktiga mål och....



haha nej skojar bara (kunde inte låta bli) (a). Hur mås det nu för tiden?

2010-08-16 @ 16:49:39
URL: http://anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0