10-08-19



Många håltimmar och många jobbiga lektioner. Det gäller bara att ha diciplinen för att använda håltimmarna till att plugga på och inte gå in till stan och ta en latte.. Omöjligt

Så nu är sommaren över och skolan börjar snart igen.
Jag kommer komma ihåg sommaren då:

Jag var och red islandshästar
Jag har fiskat, och fått fisk
Jag har varit i Eriks stuga, mitt lilla paradis
Jag har jobbat, och tjänat pengar
Sommaren då jag fyllde 18år
Jag har övningskört en hel del..





Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag åker till England, London.

Är det någon som har ett tips om vad som "måste göras" i London. Snälla skriv en kommentar med tipset!
Jag vill ju inte missa något.


// Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 15:13:03
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: I

Hey! vi, dvs du, jag, sara och pau får ta och partaya nu nån helg. Vi måste ju catcha upp lite och ha kul :)

2010-08-20 @ 21:07:24
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0