10-12-07

Sjuk sjuk sjuk..

Nu springer Ponnybonny på de eviga gröna ängarna som Marielle säger.. 

Idag har jag skickat in en massa digitalfoton som jag ska framkalla. Jag har alla möjliga roliga bilder. Jag tänkte göra ett fotoalbum som mina barn kan titta i, och jag ska ha bilder från äventyr jag varit på, gamla pojkvänner, hästar. Allt som är aktuellt och som har varit aktuellt från min "ungdom".
Det är så himmla roligt att titta på mammas gamla foton då mammas vänninor hade ihop det med pappas raggare, Det är helt omöjligt att förstå i dags läget. Och att se sin far med moppe musche och mamma som var en kopia av Carola.  Jag vill ha kvar minnena på samma sätt. För oj vad vi skrattar när vi tittar på bilderna. Bara kläderna är ju att skratta för.

Nu är även studentresan bokad, Cypern! Vad jag längtar! :)



Sist jag var i cypern



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0