10-12-21

Idag har jag och mamma sattit upp julgranen. Den blev jätte fin! Och oj så många minnen det är över en gran. Vi satt och sa, kommer du ihåg den här kulan? haha, joo och kommer du ihåg den här klockan? så fort man hörde den så var man tvungen att springa och ta ner katten från granen i hans försök till att sno syrrans garn-domherrar. Och när mamma satte på stjärnan så kom jag i håg hur pappa alltid lyfte oss till toppen så att vi fick sätta fast den. Och när jag lastade upp trätomtarna som jag och morfar gjort i "skolan"(morfar äger en gammal skola som han har som förråd) iaf man ser tydligt vilka jag har gjort förutom att jag inte är lika konstnärlig som min morfar så var alla mina tomtar skelögda. Och nu saknar vissa toppen på mössan för då har pepsi tuggat lite grann.. Mycket minnen på en och samma gran.

Annars jobbar jag och sliter som vanligt. men jag är fortfarande hängig, vill bara träna och vara i stallet men kan inte.. Men snart frisk!

Sista julklapparna inhandlade, packeterade och skickade.  Ska köpa min karls imorgon.

Sen blir hans rum jätte fint nu när vi målar om. Måste inflika att jag är väldigt händig! Jag har upptäckt att jag kan göra allt, typ! Fast efter alla renovationer jag har varit med om så är det inte konstigt.. 


God jul och massa kramar!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0