10-02-03

Hejhej.

Igår var en rätt dålig dag.. Jag kände för en förändring i mitt liv. Visste inte riktigt vad jag ville eller hur jag ville. På kvällen längtade jag att få prata med Erik men han är sjuk så han ville bara sova.. Så imorse när jag vaknade så satt jag fortfarande och tänkte på det, sedan gick jag på stan under mitt hål och hittade VÄRLDENS snyggaste skor och kavaj. Skit snygga!! Efter jag köpt de så var det precis som om det var de jag hade behövt hela tiden. Solen lyste och påminnde om att våren kommer.. snart..  Och alla i klassen var extra pratiga och spralliga, men det berode nog mest på att våra 5 lektioner vi har på onsdagar blev bara till 2 =) Lycklig!!

Nu ikväll väntar mig träning och genrep innan tävlingen i helgen. Tävlingen kommer att hållas på hälsanhus och börjar klockan 12.20. Ingen inträdes avgift! Kom och kolla och stötta mina tjejer och mitt gammal lag att kämpa om en plats i UT-riks!!

Här kommer bilder på mina jätte snygga köp. =)









Men men, tillbaka till verkligheten och skol arbetet..




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0