10-02-04

Jaa du. Just nu så sitter jag och skriver på biologin och fixar och trixar.

Jag var förbi på Lush idag och köpte en ansiktsmask och sedan världen godast doftande bad bomb, Space Girl!!

Och jag kikade lite på våra 2 alla hjärtans dag paket vi har två stycken:



Inget säger Jag älskar dig som det här paketet. I med en förlovningsring och ge det bästa paketet din kvinna kan få.  Lite mera "vuxet"



Men här har ni det ultimata som vi kallar det "pökpaketet" i detta paket finns det bara produkter som ska göra din kvinna lite extra kärleksfull (Kåt)!!

Bara ett tips.

Annars är det bäst ett fint halsband, snygga lite extra dyra (om man har råd) underkläder. Eller bara bjuda ut på en dejt med god mat, massage, tända ljus ni vet hela kittet.

Det får oss tjejer att smälta.

Ne, nu ska jag göra klart det sista och sedan läsa Om jag kunde drömma.


// Frida

Kommentarer
Postat av: vad gör man om..

man har en pojkvän som struntar i allt sånt där mysigt?

Han kommer inte ens ihåg min födelsedag och har inte nämnt alla hjärtans dag än.

Vad gör man då? Jag skulle väldigt gärna vilja mysa då men känner på mig att det isf blir jag som får överraska honom med middag eller annat mys.

2010-02-05 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0