10-02-07

En sådan underbar dag!

Kort om igår: Tjejrna gjorde jätte bra ifrån sig, trots några missar så kom de 3:a jag är så stolt!
Kvällen spenderade jag på alstars, trevligt men dåligt med folk och inte så många som jag kände. så det blev en tidig kväll och en härlig natt sömn efter att hållt igång hela dagen och kvällen.


Idag så åkte jag och Erik ut med skotern i det underbara vädret. Soligt och bara -10 grader.
Vi for en lång sväng runt byarna och sedan tillbaka. Sedan kom Martin och så for vi till hans stuga och grillade burgare. Sedan badade pojkarna bastu och jag tog en tupplur. Jag är då nöjd med denna dag.  :)












Härligt va?


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0