10-02-09

Jag vill:

Ha en iphone

Ha en egenlägenhet, i ett mysigt gammalt hus med lite slotts kännsla. lägenheten ska ha högt till tak och vara mysig men med stora fönster.

Bo under en period i en större mysigare stad

Ha en ny bättre dator

Jobba med ett roligt jobb för en stund, modell, bloggare (som nu fast med läsare ;) , eller i en mysig  butik inte långt ifrån min lägenhet i min nya mysiga stad

Gå klart gymnasiet idag! eller väldigt snart typ om en timma. Jag är rätt less på att bara plugga hela tiden.

Åka utomlands och få en massa D-vitamin.


Men ikväll blir det samma som vanligt. Plugga, sedan ska jag packa för jag ska ju faktiskt till storstaden på torsdag =)


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0