10-02-13

Ett kort inlägg från uppsala:

Här är det super trevligt. Jag och Erik springer på stan och shoppar. Igår var vi i Stockholm, fika och shoppade. Vi fikade på Chokladkoppen som min syster tipsade om, ojj vad gott det var! Jag drack varm vit choklad, i den hade de smält vit choklad så gissa om den var god! Jag har köpt lite kläder, ett par skor, lite smink och ett par jeansleggings. Äntligen äger också jag ett par ;) bara 1år efter alla andra..

Men imorgon är det hemfärd vilket känns tråkigt för jag njuter verkligen utav det här. Det var så länge sen jag och Erik hade tid för att umgås med varandra på det här sättet, att göra något annorlunda med varandra. Annars blir det lätt att det bara blir det där vardagliga, äta middag, jag pluggar, Erik ser på TV eller åker på träning och sedan sover vi tillsammans. Det är svårt att förklara men jag tror att de flesta par försåt vad jag menar. Jag längtar tills sommaren då det nästan bara händer en massa roligt.

Här syns asfalten ? Japp, det är skumt. På vägen hit till Eriks farfar så frågade vi taxichaffören om ett tips på ett mysigt fika ställe. Hon tipsade om ett fik som man kunde sitta ute på, vilket vi tyckte lät jätte mysigt eftersom att solen sken. Men hon ansåg att idag är det nog för kalt det är ju faktiskt -5 grader (och sol) Jag och erik som precis lämnat -18 grader skrattade.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0