10-02-16

Fet tisdagen! Mums..

Imorse var det underbart.. Eriks klocka ringde utan att vi skulle upp den tiden så vi stängde av den och jag somnade om, 45min efter så ringer min klockan och jag tryckte på snooz. Men då var jag så trött så jag tog mig inte upp, jag kunde inte ens öppna ögonen. Jag var så trött. Så jag stängde av alarmet som ringde efter 8min. Jag tog mig verkligen inte upp, sedav vaknade jag lite halv igen efter en halv timma och Erik frågade om jag inte ska gå upp och jag ställde klockan på halv 9.  Den ringde och jag tog min inte upp nu heller... Jag var så slut men då steg min prins upp och gjorde frukost och kom ner och väckte mig och satte mig upp med kuddar bakom ryggen och en filtallrik i handen och satte på ett avsnitt av Sex and The city. Super gulligt! Han var så gullig och hjälpsam hela morgonen så även om jag försovit mig 45min så kom jag inte försent =)


Helgen har varit underbar. Jag ska skriva mer om det ikväll för nu ska jag springa på lunch.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0