10-02-19

Hejhej,

Iveckan har det varit fullt upp och jag har inte tagit mig tid för att sitta vid datorn. Men nu är mitt nya liv på G.
I måndags var jag på gymet och sprang 30min och körde lite lätta mag övningar.
Igår var jag på gymet igen och körde 45min Indoor walking och sedan 30min power core. Super skönt!! Men sedan så hade min buss just gått så var jag tvunget att gå hem så jag fick ytterligare lite motion.

I uppsala var det super härligt och trevligt! Vi kom dit på Torsdag, åt lunch och knallade på stan. Mysig stad med gammla härliga hus. Vi åt god middag och sov gott. På fredag åkte vi till stockholm där vi gick drottninggatan. Sedan gick vi till gammla stan och fikade på chokladkoppen. Jättte gott! Jag drack en vit choklad dryck, som var jätte god, den hade smält vit choklad i sig. Sedan gick vi på gallerian och åkte tåg tillbaka till uppsala. På kvällen åt vi Sushi, super gott med lite nya sorter som vi inte har här hemma. Lördag så ville Erik fortfarande gå på stan, så jag fick offra mig ;) På Söndag åkte vi hem på morgonen.

resan var super trevlig och jag hade inget att oroa mig för.


Annars har det inte hänt så mycket runt omkring mig, just nu läser jag "om jag kunde drömma" (Twilight) Och drömmer mig bort. Önskar att det var på riktigt. Varför är det så att alla böcker och filmer ska få upp vårat hopp om att det finns den dära perfekta kärleken ( vid första ögonkastet ) Då den andra partnen gör allt rätt och bara charmar en så att man blir alldelens knäsvag.  Nu pekar jag inte ut Erik på något sätt, men i verkliga livet måst man jobba mycket hårdare än så och sen finns det de dagar då den andra gör allt fel. Men det är oftast bara vi tjejer som tycker så de dagar då vi är lite extra griniga. Det undrar jag, varför skriver de inte om de i böckerna? Lite mera verklighet. Men då hade ingen läs de eftersom de inte var så där drömmande som får vårat hopp om perfekt kärlek..


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0