10-02-21

Igår var en rätt tung dag. men nu känns det bättre.

Erik är fortfarande borta, suck! Men kommer som tur är hem ikväll och ska sova med mig, det ska bli härlig eftersom jag har vant mig att alltid ha han här trängandes i min säng, blir det så tomt sen när han inte är här..
Idag ska jag gör om mitt rum! Eftersom jag har förstått att jag blir nog kvar här längre än vad jag hoppats på så då måste jag göra det bo vänligt. För det är det icket nu!

I Fredags hade jag och Hanna fredags mys och såg på "min stora Grekiska semester" Helt Okej tjej film! Åt godis och drack cola. Det har faktiskt varit en chips fri helg! Jag är stolt! Men jag har slarvat med frukosten då ätit onyttig frukost men jag ska bättra mig.

Nu sitter jag och skriver en massa, igentligen onödigt, bara för att jag inte har något roligare att berätta, just nu är allt rätt tråkigt.. Jag får hitta på något roligt snart!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0