10-02-27

Frida is the handyman !

Japp, nu har vi börjat riva här i dusch/bast rummet hos Erik. Vi knackar kakel och river tapeter och ojj vad det går undan. Det är bra att få jobba med Erik nu på det här sättet för jag är en renoverings tokig en som älskar att fixa och dona och ha mig. Och jag har elltid tyckt att Erik är lite ohändig eller som vi säger här uppe, har tummen mitt i hand, Men nu har jag fått se attt det inte stämmer och vi jobbar faktistk väldigt bra tillsammmans hittils inge bråk eller diskutioner.

Mina skador hittils:
ett skrap sår-på tummen
Blå märke på smalbenet (gjort av kofoten)
2 brutna naglar
märke i pannan av skyddsglasögonen!


Jag är en riktig hårding. HAha.

Igår  var Kusin Martin här och vi hade det riktigt trevligt. Vi hamnade in på samtalsämnet om tjejer/killar som skär sig. Och från de så började vi mäta ärr. Grabbarna visade ärren dehade på benen från mopparna, jag kontrade med mitt lilla ärr på läppen som jag tror att jag fått av nå slangar eller liknande från sjukhuset,
grabbarna fortsatte att visa ärren de hade på knogarna från att vara arg och slagit på saker. Jag kontrate med mitt ärr på knogen som jag fått när jag städade akvariumet.
Grabbarna fortsatte att visa ärren de hade på pannan och liknande. Då tog jag esset i rock ärmen och drog upp tröjjan blottade mitt ärr på min mage och sa "20cm, cyckelstyre" Och grabbarna blev tyst, och suckade. Ännu en seger av Frida!! WOHOO

Det var en liten raport från idag. Ikväll blir det nog Hockey! Det ser jag fram emot.!!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0