10-02-28

Men innan jag har skrivit klart det här inlägget är det säkert 10-03-01..

Just nu är det riktigt deppigt, riktigt!  (eller kanske mest bara ångest)

Erik bjöd mig på balen för några månader sedan, eller det var nog redan i sommras, han var ute i god tid för att jag skulle få god tid på mig. Men nu är det inte helt säkert på om jag får gå eftersom jag inte fylt 18år då..

Men nu har jag tittat på klänningar och tanken var väl att jag skulle sy en.. Men, när jag opch Erik tittar på lite mönster tycker han att allt, jag tyckte är fint, är fult. Så redan där kände jag att varför ska jag gå med om han ändå inte kommer tycka att jag är fin..

Men nu har jag suttit ikväll och tittat lite mera på nätet.. Men jag får bara sämre och sämre självförtroende när jag sitter och tittar på alla vackra klänningar. Jag hatar mig själv just nu, jag är så opropotinell. Jag kommer inte kunna ha en axelbandslös klänning, eftersom jag inte har brösten att hålla upp en sådann klänning.. Så jag ska ha en med axelband och så vill jag ha breda axelband och fin urringning.  Sedan då? jag hade helst velat ha en tårt klänning.. Men med lite mindre volym. Har jag klänningen tajt i midjan kommer den ändå att stå rakt ut pågrund av min rumpa och höfter.. ÅÅh!!

Redan här hade jag stor lust att ge upp.

Men då hittade jag en perfekt klänning med fin urringning och jätte snyggt öppen i ryggen, men pga min hudsjukdom ( vad allvarligt det lät? ) alltså mina vita "leopard" fläckar som jag har över hela ryggen och magen förstör det.. Så det kan jag inte heller ha..

Så nu har jag ännu mer lust att bara ge upp, Erik kan gå med någon som faktiskt kan vara fin på en bal, eller åtmindstånde bestämma sig för någon klänning..

Tänk, sedan behöver jag ett par skor, och det kommer att bli väldigt svårt (!) eftersom att jag är bara 5cm kortare än Erik så kan jag inte ha högklackat. Vem vill ha en tjej som är längre än han på bal fotografierna?? Så nu ska jag försöka hitta ett par fina platta skor..

Jag hade tänkt att spara pengarna för en bal frisyr till nästa år då jag ska gå på min egna bal, Men hur fan ska någon som inte har erfarenhet ta hand om det här kråkboet? (smeknamnet på mitt hår, som jag haft sen jag var 13..) Det gör som de vill, och nu när jag vet hurdan frisyr jag vill ha så ser jag det som omöjligt.


Just nu är jag less, och jag kan inte sova för jag har väldigt mycket oro i kroppen..

Mitt "äta nyttigt" gåt åt helvette. Chips och dip igår, idag en egen gjord hamburgare med: Brieost,salami,lök,purjolök,ketchup och burgare. Flottig va? Men ojj vad gott det var !

Lite bilder som jag tittat på:
Bilderna har jag tagit från google och jag ber om ursäkt om det är någon bild jag inte fick ta!!



En sådan urringning kanske?



Önskar att jag kunde ha!



Tårtklänning


Frisyren jag vill ha, förutom alla band och grejer




På balen i 9:an, där jag står i mitten. Den enda som har långklänning. Även med rött hår! Syrran fixade en jätte snygg frisyr på mig, ska hitta mer bilder på min andra dator.. där har jag dock axellösklänning.. Men med bh-band under, snyggt..


God natt!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0