10-01-05

oj, här händer det grejer.

Imorse bokade vi flyget till Stockholm. Nu återstår bara en lång längtan innan vi väl är i väg. Vi åker 11-14 /2 Super.
Alldelens nyss skickade jag in anmälan för mina tjejer till tävlingen som ska vara här i lule den 6/2.
Igår började jag med att plugga fysik!

Och nu ska jag och Erik åka ner på rinken och spela hockey, Erik spelar och jag koncentrerar mig på att inte rammla på rumpan!, Men nu har jag fixat fast galler på min hjälm så jag slipper slå sönder tänderna mot isen(gjort när jag var 7år) eller få en puck av Erik(framtiden? som jag undviker..). Sedan blir det bastu och NEW MOON mumma!


Erik tricksar och visar sina skills ;)


En mycket söt coh rosa kindad kille=)




Hihi, Erik 42 och min 35 ;)




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0