10-01-07

Eller ja, egentligen är det 08 eftersom klockan är efter 24..

Haha, jag sitter och lyssnar på "haj och kaka"  saknar dessa stjärnor. Man visste aldrig vad som skulle hända.
Matchen idag var så där, tyckte att de kunde göra mindre misstag och röra sig lite mer.. Men de mötte ju det bästa laget i serien. så...

Tobbe missade sin "omark" straff, men den andra, som han satte, var snygg den med! Roligt var det att se någon man kände som sköt.


Idag har jag börjat med mitt "nya liv". Jag ska träna mer och äta nyttigare, men mycket.  Jag ska bara äta chips, max 2ggr i månaden. Jag ska även sluta äta vitt bröd och liknande, jag blir jätte uppsväld. Jag ser ut som en gravid kvinna! Nu ska det vara slut med det! Idag körde jag 30min på crosstrainen, och sedan körde Erik ett litet pass med mag ocg rygg styrke. Om jag inte har träningsverk så åker jag till Helex och kör ett pass där!

Idag har det varit kallt! Men det älskade Nanoq. Han sprang och rullade sig i snön och busade omkring där.. Så jag skrattade.






Ps, jag lägger in lite bilder på gammla inlägg när jag och Erik åkte skridskor. =)  Så kika om du vill!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0