10-01-08

Usch och suck. Vilken dipp dag.. Inte dipp som i chips och dipp utan dipp som i deprimerad..

Idag är verkligen allt fel!!
Och eftersom jag är jag så blir det bara mer och mer salt i såren...

Jag och Erik var och solade idag, jag ville ha lite D-vitamin.. Det var super skönt och jätte härligt, Men självklart så har mina fläckar börjat blir mer än ngonsin och jag ser ut som en leopard på överkroppen.. Suck, kan jag inte bara få se normal ut?

Jag funderar på att tatuera ngot över, något som sträcker sig över bde ryggen och magen, blommor kanske? Jag vet att det är fel andledning att tatuera sig för, men allt är bättre än leopard mönster...


Just nu sitter jag hos Erik i Byn och nöter dator, sen kommer min kära kusin och hälsar på. Grabbarns ska väl se någon film. Jag själv måste sitta och plugga fysik.. jag har bara inte haft orken för den titigare idag.. Men det är snart bara 48 timmar kvar till skolan börjar så..

Jag gjorde hemma gjord Sushi idag. Det var helt OK. men jag åker heldre och köper än att äta min egna, måste jag erkänna!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0