10-01-09

Hejhej,

ett blogg inlägg hemmifrån Sara.

Idag har vi varit på hockeyn, matchen var ok, de vann ju tillslut..

Efteråt har vi lagat mat och sedan blev det en städ kväll. Så vi har städat bort julen och in med våren här i Saras lägenhet. Det blev fint! Nu väntar jag bara på att hon ska dammsuga.. Vilket går segt.

Imorgon blir det Fysik, fysik och åter fysik! Emellanåt så måste jag till Voltarenan och ha träning med mina tjejer. Ettskönt avbrott i pluggandet.


Så jag lovar inget inlägg imorgon, men håll ögonen öppna, men vet ju aldrig!

Just nu är jag i "flytta hemifrån banor" Jag vill, jag vill jag vill! Och att ha vänner som redan har fått eget gör inte saken bättre, Suck!

Jag vill också vara fri som en fågel. Få bestäma mitt egna tvätt medel och upptäcka att mina grejjer är precis på de ställen jag lämnade de på, istället för att hitta de ute i förådet för att mamma tyckte att de var ivägen.. Ne, nu ska jag titta på lägenheter på hemnet.se eller hyres på blocket.se


// Frida

Kommentarer
Postat av: sara

<3

2010-01-10 @ 00:00:21
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0