10-01-11

Oj vad jag har varit duktig idag! Jag har varit på gymet med syrran, först indoorwalking. skit jubboigt, Effektiv träning! Sedan var det dags för Power yoga, och självklart var det mycket benstyrke.. oj vad jobbigt det var. Men jag har lovat mig själv att om jag inte har träningsvärk (kommer att ha) så ska jag på ett nytt indoorwakling pass med min gammla lärare A-K och det kommer att vara jobbigt!

Haha, jag och syrran var på ett pass med henne för ett tag sedan och syrran blev förbluffad över hennes energi och hur mycket hon skrek och peppade. Och när jag tänkte efter så var hon även så på lektionern! "Kom igen nu, 10min kvar d hinner ni med 5st matte tal, kom igen!" Duktig var hon och jag lärde mig mycket! Hon har varit den mest inspirerande lärare jag haft.

men, efter träningspasset blev det Sushi, mums, och sedan en tjej bastukväll. Jag, Mamma och syrran. Riktigt trevligt hade vi!


Ne, nu ska jag göra "minst 6 Fysikuppgifter på 30min, Kom igen nu"

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0