10-01-11

Ja, nu har skolan börjat igen.. Jag sitter på min första lektion och är okoncentrerad.. Suck, bra början?

Varför? jo för att min killes största dröm är att åka och kriga i Irak.. Jag vet att jag inte ska oroa mig eller tänka så mycket på framtiden, men jag gör det. Vilket jag även hade en väldigt högljud diskution med mamma igår.. Erik har alltid sagt att han vill göra utlandstjänst. Vilket jag inte vill. Men han har alltid sagt att vi ser ju sen.. Men igår innan vi somnade så började han fråga om hur det hade varit med oss om han åkte iväg. Det kände precis som om han bestämt sig.. Och nu kan jag inte sluta tänka på det..

Jag måste även säga hur roligt jag tycker det är att ha Annche i skolbyggnaden igen!! Hon kommer dock inte gå med oss men nu har jag faktiskt chansen att träffa henne oftare =) Kul tjejen!

Ne, nu ska jag svar på min 9 frågor om cellen. Som vi till och med har 2lektioner på oss att svara på. Jag tycker om de lärare som tänker som mig, mjukstart! ;)

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0