10-01-12

Tisdag..

Måndagar är helt klart värst, på tisdag tänker man inte så mycket på att det är tisdag utan mest bara glad för att det inte är måndag längre. Onsdagar tycker jag inte om, jag har alltid de jobbigaste schemat då, blir alltid sjuk på en onsdag, mest frånvaro på onsdagar, nej onsdag är inte min dag. Torsdag då? den är också en sådan där tom dag för då tänker man bara att snart är det fredag.. Sedan är det fredag, och på lördag käns det redan som om helgen är förbi för så fort du går och lägger dig så blir det dagen innan måndag igen..  och så går det runt.

men det går lite fortare nu när man går i skolan faktiskt. Och våren går ju alltid snabbast.. Och det blir ljusare.

Idag ska jag plugga inför Fysikprovet imorgon, jag ska gå igenom det sista och sen sätter jag mig och spelar dataspel. Inget stressande och inget snabb intvingande med formler, utan bara ta det lugnt och försöka komma ihåg så mycket som möjligt.


Imorgon ska jag klippa mig!! Jaa, åå vad jag längtar. Jag går till Elisabeth på Blond och hon är den enda som får röra mitt hår. Jag har aldrig blivit besviken på hur hon har klippt eller liknande. Hon är väldigt duktig!
Jag lägger upp en bild på resultatet sen!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0