10-01-13

Usch, vad jag inte tycker om prov. Jag kan förstå ett kapitel hur bra som helst men så fort jag gör ett prov så går det så himmla dåligt.. Jag fattar inte? Och det värsta är att man aldrig har en chans att få högre betyg än de man gör ifrån sig på prov. =(


Som jag skrev igår så var jag väldigt trött och det var jag, men själv klart kunde jag inte sova.. Ont i höften igen och allt annat. Jag kunde verkligen inte sova.. Så idag är jag måttligt trött.

Om 2 timmar och 55 minuter ska jag klippa mig. Å vad jag längtar! Och ny och fräsch färg, slippa den här gul aktiga färgen.. Hoppas Elisabeth har någon ide om hur hon vill göra för jag vet faktiskt inte alls vad jag vill.


det var inte länge sedan jag var mörkhårig..


sen blev jag less och erik fick slinga mitt hår blont.


Rödhåring och raklugg..



Nästan svart..


den färgen jag har nu!

Fortsättning följer...

Nå har man gjort många förändringar under sin tid.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0