10-01-16

Idag har det varit mer folk på jobbet, roligt! Det brukar bli så himmla segt annars.


Igår såg vi ju avatar, den var faktiskt inte så jätte bra. Super bra början men när kriget kom så blev den gränsen till riktigt kass. Jag vet inte riktigt, kanske var det för att man fått så höga förväntningar utav den eller ?.. Jag hade då överlevt utan att se den.


Ikväll kommer HPTF (hanna panna tok fia) Och vi ska laga middag och ha en tjej kväll. Mysigt värre! Sen får vi se om jag sover hos Erik eller hemma ikväll. För imorgon ska vi gå på hus visning med Eriks familj. Riktigt roligt, speciellt för att det är bredvid mig :) Vad roligt det hade blivit om vi blev grannar!


Här kommer lite fler bilder från igår:

Erik:


Frida"Men sluta se så allvarlig ut, le nu!"


Frida " äh, vi skiter i det"





// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0