10-01-18

Redan måndag igen.. Helgen över på nolltid.

Haha, igår var jag och Erik till kvantum och skulle köpa chips och dip. Men när vi väl kom dit så var all gröddfil slut, när vi kom till chipsen så var det inte så mycket kvar där heller. Men när vi tittade på dippen så var det inte många sorter kvar.. Riktigt dåligt utbud. Haha, de måste ha varit en riktig chips helg för Luleå ihelgen. Alla som lagt nyårslöften har nog klarat sig tills nu.. Haha.

Det var som när jag och Oskar var till Göterborg på Way out West och all vegetarisk mat var slut i hela Göteborg. Haha, vi fick leta över hela stan innan vi hittade något. Eftersom Oskar är vegetarian.


Usch idag väntar det en lång plugg dag. Eftersom Jag har Matte C nationella imorgon..  Vill helst inte göra det. Jag känner mig så sjukt pressad och stressad inför det. Sedan är det bara 3Matte kurser kvar. Matte D+E+ breddning, sedan är det klart färdigt färdigt.
Skönt.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0