10-01-24

Oj, vad länge sedan jag skrev ett inlägg sist.

Det enda jag har gjort under förra veckan var att plugga. Jag har bara pluggat och pluggat. Inget annat intressant. Jo, Paulina fyllde år så vi var hos henne och fika. Trevlig!

Och jag har faktiskt inte så mycket annat intressant att berätta om veckan som varit..

Igår var vi på pub kväll i byn Brändön. Jätte trevligt var det. Men det blev bara en kort sväng. Igår låg jag även och i sängen och drog mig så länge som möjligt. Det var länge sedan jag kunde det. Men jag var tvungen att gå upp efter ett tag för så hade vi fristående läger med tjejerna. Och OJ vad duktiga de var!! Riktigt duktiga och alla kan fristående mycket bra så det var svårt att kunna välja 8st som skulle dansa det nu på den här tävlingen.

Idag har jag varit på husvisning. Vilka fina hus det finns!

Jag har även lite nya ideér på vad jag vill bli. En designer som gör om i hus och butiker. Hade varit häftigt. Sedan vet jag att jag hade en till idé men jag kommer inte ihåg den nu.. Sedan vill jag ju bli politiker och kunna styra världen så som (ursäkta!) Hitler. Nu tänker de flesta att jag är sjuk i huvudet men ne, inte med hans synpunkter utan med hans sätt att tala, att få folk att lyssna. För jag hade lätt gjort världen bättre och mer miljö vänligare.. ;)

Mm.

Ikväll ska jag ha träning med tjejerna som vanligt. Roligt! Sedan ska jag nog bada badkar, och plugga lite mera.  Sedan lär jag ju börja möblera om mitt rum, nu när jag har fått en massa inspiration.

// Frida




HAha, Nanoq är och hälsar på här hemma. Och för 2min sedan så åkte Mamma och Anders iväg och handlade. Nanoq får inte vara på övervåningen, men så fort de lämmnar huset och jag är här hemma så kommer han upp och vill bli kliad bakom örat och sedan går han ned igen. Det är väl en sådan där "bara för att jag kan" grej. Samma när de åker till jobbet på morgonen när de har sovit över så är Nanoq bakom min dörr och sjunger tills jag öppnar. Ibland får han till och med sova i sängen( men det sänger jag inte till mamma! ) men han är ju rätt stor.. (typ som en björn) så då får jag inte så mycket plats..



Kommentarer
Postat av: Annchelie

Oh, nice framtidsplaner! =) haha, ja man ska juh kunna bli typ allt efter NV så det är bara att köra på ;)

kram

2010-01-25 @ 07:53:57
URL: http://anncheliekunto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0