10-01-25

Ååh, vad skönt med träning.

Jag och Ida var på Indoor Walking och körde hårt! Jätte skönt! Super härligt och nu käner man sig så himmla fräsch. Precis som att man har hur mycket tid som helst kvar på kvällen. Skönt! Nästa tränings pass blir nog på Torsdag. Längtar faktiskt redan

Skolan går bra just nu. Jag ligger före i några ämnen och lagomt i andra. Det känns skönt. Gäller bara att hålla det så här.

Ojj, vad det planeras saker här runt om kring. Men nu först och främst så ska jag och Erik till Stockholm och Uppsala. Längtar att få lite helg lov och få uppleva lite och har trevligt.

Annat som planeras är:
Utomlands i maj
Lägenhet i höst


Mer tror jag inte att det var faktiskt, det känndes så mycket alldelens nyss?. Sedan är det ju allt det vardagliga, pluggande och så.. =)


Ne, nu ska jag skriva om mitt biologi ämne. DNA och RNA !

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0