10-01-30

Igår hade vi spel kväll. Jätte trevligt! Det var med hela familjen och respektive ;) haha Vi spelade Bezerwizer. Rekomenderar!

Idag har jag jobbat, som vanligt. Det var bra med folk.

Nu när jag kom hem så skickade jag ut sms till några av mina vänner för att höra vad som händer, men ingen har svarat! Vad är det för nå? Dissa Frida dagen?
Men men inte för att jag är bitter men sen hade jag en romantisk middag för 1.. Jag satt och åt kykling, som jag mest troligt vis kommer att få samonella utav, och broccoli. Mums.. Varför den blev "romantisk" var för att jag tände ett ljus.. Ja, jag erkänner, jag är sämst på att laga mat.

Ikväll ska jag och Erik hitta på något mys, eftersom ingen annan vill ju vara med mig. Inte för att jag är bitter..
Haha, nee. Så får det bli en tidig kväll och upp tidigt imorgon och åka på en skoterutflykt.


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0