Lördag

hejhej.

Jag börjar med att be om förlåtelse för att jag inte har skrivit några nya inlägg.

Idag har jag jobbat (som vanligt) det var en lugn dag idag. rätt skönt.
Jag har även varit på hockeyn, vilken match!
Luleå spelade bra under den första och början utav den andra perioden och sen gick det utför. Men då började det att bli lite bråkigt. Men det riktigt stora slagsmålet bröt ut då Jonte skulle "teka" mot en väldigt hetsig skellefteå spelare. Efter att skellefteå ändå fick "teka" (vilket är en stor fundering, domarn?) så blev det stor slaggis. Varje domare har varsitt par som som slåss, så börjar jonathan hedström slåss med en skellefteå spelare, alla i coop arenan står upp, några gapar, de flesta står tysta. Men då får Jonte en full träff och sänker skellefteå spelaren, hela coop jublar. Efter det vann luleå stort 5-2.

Sport är en rolig sak. Speciellt hockey då vi sitter 6000 personer och hejjar fram vårat lag! Gör vårat lag mål så blir det glädje, även de äldre gubbarna hoppar upp och jublar. Sådan glädje, och om det inte går bra, hotar de flesta med att byta lag.. Typiskt människan.

Nyår var riktigt trevligt men jag har ett tips, drick aldrig bubbel. Marielle har rätt champang går rakt upp i huvudet. Det gör en bara konstig inte särsilt full bara virrig. Inte för att jag har testat, utan det är bara vad jag har hört ;)

Just nu sitter jag och Erik och kollar på bakfyllan ingen. Grymt bra film!
Jag längtar tills jag ska till frissan, den 13 har jag tid. Jag ska göra det till en kallare färg med lite slingor. Eller? Jag har sådan besluts ångest.

Ne, nu ska jag fortsätta se film!

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0