10-07-07

Mitt nyttiga liv börjar gå sjukt bra, bara för att jag säger så kommer det säkert att gå dåligt nu. Men jag har i alla fall tränat sjukt mycket och ätit jätte bra.

Onsdag: Body pump
Söndag: Indoor walking
Måndag: Yoga, styrke på truppen
Tisdag: 30min jogging

Har inte ätit chips på 2 veckor och jag har inte ätit så mycket onyttigt, måste vara stripsen i går till lunch..

Idag jobbar jag, sen ska jag hålla i sommar träningen ikväll. Så jag lär nog göra styrke idag igen =)

Det värsta är att jag har väldigt lätt för att få muskler och att kroppen ändras fort när jag tränar och redan nu har jag fått resultat.  =) Tack vare att jag är släkt med min farfar, han har också de generna. Jag har visat bilden förut men här får ni den igen,

Hehe, Frida 13år och sjukt tränad.. Mitt rekord på armhävningar var 36st.. Nu klarar jag typ 6st. På den tiden var jag tvungen att köpa tröjor i storlek M för annars fick jag inte in axlarna i dem. Men jag tränade 5-6ggr i veckan, både gymnastik och paddlade kanot, 2 sporter som kräver muskler.

Nu ska jag hinna nöta lite körkorts teori innan jobbet. Ha en trevlig dag, allihopa!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0